Rozvoj grafomotoriky u žáků s lehkým mentálním postižením – Tereza ČÍŽOVÁ
Tereza ČÍŽOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj grafomotoriky u žáků s lehkým mentálním postižením
Development of graphomotor skills for pupils with mild mental handicap
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj grafomotorických schopností u žáků s lehkým mentálním postižením. V práci je popsáno mentální postižení, jeho definice, jednotlivé stupně a také etiologie. Je zde popsána také grafomotorika, podmínky pro její vhodný rozvoj a jednotlivé grafomotorické prvky. Dále ve své práci popisuji arteterapii a rozvoj dětské kresby. Empirická část obsahuje pětiměsíční nácvik …víceAbstract:
This thesis is focused on development of graphomotor skills of students with mild intellectual disability. Thesis describes intellectual disability, it's definition, different levels and etiologies. It also describes graphomotory, conditions for it's proper development and particular graphomotor elements. Furthermore I describe art therapy and a development of child's drawing. Empirical part consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Zveřejnit od: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČÍŽOVÁ, Tereza. Rozvoj grafomotoriky u žáků s lehkým mentálním postižením. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Jemná motorika a grafomotorika u žáka se souběžným postižením více vadami v edukačním procesu
Marcela Šedivá -
Soubor námětů pro podporu jemné motoriky u žáka se zrakovým postižením s přidruženou mentální retardací
Andrea Ruferová -
Rozvoj jemné a hrubé motoriky u dětí s mentální retardací
Jitka SKLENÁŘOVÁ -
Podpora rozvoje jemné motoriky a sebeobslužných dovedností u dětí s mentálním postižením v období předškolního věku.
Lada Michálková -
Grafomotorika u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Martina Čápová -
Kresba v předškolním věku
Radka VALENTOVÁ -
Rozvoj dětské kresby a grafomotorika v mateřské škole
Pavlína Kejíková