Andrea ŽELIVSKÁ

Bachelor's thesis

Přístup poradenského zařízení k problematice sociálně patologických jevů

Approach of the Counselling Institution to the Problems Social ? pathological Phenomena
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá přístupem poradenského zařízení k problematice sociálně patologických jevů. Teoretická část je věnována vymezení vybraných negativních sociálních jevů, jejich zjištění (určení) a příčinám vzniku. Dále se věnuje specifikaci a zmapování možností a postupů při žádosti o intervenci ze strany rodiny, školy nebo žáka v poradenství. Průzkumná část je zaměřena na vliv správného či …viac
Abstract:
The Bachelor's work deals with the approach of the counselling centre to the problems of socio-pathological phenomena. The theoretical part deals with the definition of selected negative social phenomena, their detection (determination) and causes of their emergence. It also deals with the specification and mapping of possibilities and procedures for requesting intervention from the family, the school …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
  • Vedúci: Mgr. Dagmar Kubátová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽELIVSKÁ, Andrea. Přístup poradenského zařízení k problematice sociálně patologických jevů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Sociálně pedagogická asistence KS + 2 sp.