Bc. Anastassiya Lukyanchenko
Master's thesis
Anotácia:
Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Pinterest. V teoretické části uvádím základní informace o Internetu a on-line marketingu, ale zejména o Pinterestu, principu jeho fungování. V praktické části doporučuji postup pro zakládání profilu, navazování komunikace s relevantní skupinou uživatelů a dlouhodobou správu Pinterest účtu. Výstupem práce shrnujícím poznatky z obou částí jsou zásady …viacAbstract:
This work deals with marketing on the social network Pinterest. In the theoretical part I present basic information about the Internet and online marketing, but especially about Pinterest, the principle of its operation. In the practical part, I recommend the procedure for creating a profile, establishing communication with the relevant group of users and long-term administration of a Pinterest account …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qqid1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedúci: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová