Ing. Ilona Šilhavecká, DiS.

Bakalářská práce

Analýza prostředí jako předpoklad pro uvedení značky na zahraničním trhu

A market environment analysis as a prerequisite for launching a brand on a foreign market
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „Analýza prostředí jako předpoklad pro uvedení značky na zahraničním trhu“ pojednává o postupu, který by měl každý podnik usilující o rozšíření svých podnikatelských aktivit do cizích teritorií, uskutečnit. Cílem této práce je zmapovat a vytýčit tento postup a prokázat, že na sebe jednotlivé kroky navazují a že pouze pečlivé a správné vypracování veškerých údajů může …více
Abstract:
This bachelor’s thesis entitled “A Market Environment Analysis as a Prerequisite for Launching a Brand on a Foreign Market” deals with a procedure that every company seeking to expand its business activities abroad should implement. The objectives of this work are to map and define the procedure and prove that its steps follow one another and that only a careful and correct processing of all data can …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní