Vojtěch Studený

Bakalářská práce

Marketing firmy Mobil Gas Centrum, s.r.o.

Marketing of company Mobil Gas Centrum, Ltd
Anotace:
V bakalářské práci je zkoumána firma MOBIL GAS CENTRUM, spol. s.r.o., poskytující montáž, servis a prodej zařízení LPG, CNG do osobních a užitkových automobilů. Cí- lem je pomoci firmě lépe pochopit její postavení na trhu, specifikovat její zákazníky a cílovou skupinu, konkurenty a popřípadě navrhnout lepší způsob komunikace se zákazníky. Dále je v práci popsán marketingový mix, marketingové cíle a …více
Abstract:
The thesis investigated the company MOBIL GAS CENTRUM, spol. s. r. o., providing installation, servicing and sale of LPG, CNG in cars and trucks. The aim of which is to help the company to better understand its market position, specify its customers and target audience, competitors and possibly suggest a better way to communicate with customers. The work also describes the marketing mix, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
  • Vedoucí: Oldřich Syrovátka
  • Oponent: Libor Votava

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/47536