Samuel Peška
Bachelor's thesis
Tvorba sportovní značky 4SP
Creation of the 4SP sports brand
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu sportovní značky oblečení a doplňků určené pro pad- dle-boarding. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, analytické a návrhové. Teoretická se zabývá definicí pojmu značka a jejích přínosů, dále strategií značky a její jednotlivých nava- zujících části, objasnění postupu při objevování nových produktů a uvedení do sportu pro- střednictvím jeho historie, …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the development of a sports brand that aims at the creation of clothing and accessories designed for paddle-boarding. This work is divided into three parts – theoretical, analytical and design proposal. The theoretical part describes the definition of the term brand and its benefits, as well as the strategy of the brand and its individual parts, clari- fying the process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie
Vojtech Kocák -
Formulace strategie konkrétního podniku se zaměřením na rozvoj produktu
Zuzana HLÁVKOVÁ -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Denisa Škodová -
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Žaneta Senftová -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Markéta Novotná -
Designing a Brand Ambassador Strategy to Promote Czech Universities among International Students
Sandra Jankotová