Samuel Peška
Bakalářská práce
Tvorba sportovní značky 4SP
Creation of the 4SP sports brand
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu sportovní značky oblečení a doplňků určené pro pad- dle-boarding. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, analytické a návrhové. Teoretická se zabývá definicí pojmu značka a jejích přínosů, dále strategií značky a její jednotlivých nava- zujících části, objasnění postupu při objevování nových produktů a uvedení do sportu pro- střednictvím jeho historie, …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the development of a sports brand that aims at the creation of clothing and accessories designed for paddle-boarding. This work is divided into three parts – theoretical, analytical and design proposal. The theoretical part describes the definition of the term brand and its benefits, as well as the strategy of the brand and its individual parts, clari- fying the process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie
Vojtech Kocák -
Formulace strategie konkrétního podniku se zaměřením na rozvoj produktu
Zuzana HLÁVKOVÁ -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Denisa Škodová -
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Žaneta Senftová -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Markéta Novotná -
Designing a Brand Ambassador Strategy to Promote Czech Universities among International Students
Sandra Jankotová