Specifika nákupního chování seniorů – Ing. Adam Štědrý
Ing. Adam Štědrý
Bachelor's thesis
Specifika nákupního chování seniorů
Specifics of the Shopping Behavior of Elderly
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá specifiky nákupního chování seniorů. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů, jako je nákupní chování, spotřební chování, spotřebitel, vnímání, senior a stárnutí seniorů. V praktické části je realizováno dotazníkové šetření, jehož cílem je analyzovat nákupní návyky seniorů při nakupování potravin. Cílem práce je identifikovat zvyky a obyčeje, které ovlivňují nákupní …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with the specifics of the shopping behavior of elderly people. The theoretical part focuses on the explanation of terms, such as purchasing behavior, consumer behavior, consumer perception, senior and aging seniors. In the practical part of the survey is implemented, which aims to analyze the buying habits of seniors with grocery shopping. The aim is to identify customs and habits …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yla72/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2012
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy
Veronika Zárubová -
Analýza vlivu CSR na firemní reputaci a spotřební chování zákazníků
David Křížek -
Faktory působení retro marketingu na spotřební chování
Michaela Laifrová -
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Magdalena Tylšová -
Vliv CSR aktivit na spotřební chování v módní oblasti
Sára Krumpholcová