Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy – Veronika Zárubová
Veronika Zárubová
Diplomová práce
Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy
Consumer behavior of Běhej lesy runners
Anotace:
Cílem této práce je v teoretické části vymezit a definovat pojmy spojené se spotřebním chováním a marketingovou komunikací v oblasti sportovních akcí pro širokou veřejnost. Jsou vysvětleny pojmy jako je spotřební chování, jeho modely, spotřební predispozice, kupní rozhodovací proces a marketingová komunikace z pohledu sportovních akcí. V praktické části pak je cílem analýza spotřebního chování běžců …víceAbstract:
The aim of this work is, in the theoretical part, is to define concepts associated with consumer behaviour and marketing communication in the field of sporting events for the general public. Concepts such as consumer behaviour, its models, consumer predispositions, purchasing decision-making process and marketing communication from the perspective of sporting events are explained. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86028
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Lýdie Urbánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86028
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev