Tereza BŘEČKOVÁ

Bakalářská práce

Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco

Tesco's new strategy within Fairtrade sector
Abstract:
My thesis is called 'Tesco's new strategy within Fairtrade sector', chosen with help of my manager at marketing company TNS where I did a work placement in the Retail team over the year. It is fo-cused on analysis of the Fairtrade products from Tesco point of view which has become the biggest retailer in Great Britain. My key findings and results are applied through charts and tables for better overview …více
Abstract:
Ve své bakalářské práci 'Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco', kterou jsem si zvolila s pomocí svého vedoucího marketingové firmy TNS, kde jsem vykonávala svou roční praxi v oddělení retailerů, se zaměřuji na analýzu Fairtrade produktů z pohledu firmy Tesco, které se stalo nejrozšířenějším maloobchodním řetězcem ve Velké Británii. Své poznatky a výsledky aplikuji v podobě názorných grafů a …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor: 13092

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BŘEČKOVÁ, Tereza. Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 04. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.