Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco – Tereza BŘEČKOVÁ
Tereza BŘEČKOVÁ
Bakalářská práce
Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco
Tesco's new strategy within Fairtrade sector
Abstract:
My thesis is called 'Tesco's new strategy within Fairtrade sector', chosen with help of my manager at marketing company TNS where I did a work placement in the Retail team over the year. It is fo-cused on analysis of the Fairtrade products from Tesco point of view which has become the biggest retailer in Great Britain. My key findings and results are applied through charts and tables for better overview …víceAbstract:
Ve své bakalářské práci 'Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco', kterou jsem si zvolila s pomocí svého vedoucího marketingové firmy TNS, kde jsem vykonávala svou roční praxi v oddělení retailerů, se zaměřuji na analýzu Fairtrade produktů z pohledu firmy Tesco, které se stalo nejrozšířenějším maloobchodním řetězcem ve Velké Británii. Své poznatky a výsledky aplikuji v podobě názorných grafů a …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
13092
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŘEČKOVÁ, Tereza. Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 04. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR
Tereza Pavlíková -
Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR
Denisa Jíchová -
Fairtrade produkty v maloobchodních řetězcích
Květa Humpová -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Známka Fairtrade na trhu s kávou
Kateřina KOROLOVÁ -
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Kristýna HOFBAUEROVÁ -
Hedonic Pricing of Chocolate Characteristics: Does Fairtrade Certification Have Any Effect?
Romoke Mariam Lawal -
Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků
Julie WOČADLOVÁ