Možnosti marketingové orientace ve farmacii – Martina Čapková
Martina Čapková
Master's thesis
Možnosti marketingové orientace ve farmacii
Specifics of Pharmaceutical Marketing
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve farmacii, který se v mnoha ohledech odlišuje od marketingu běžného spotřebního zboží. Práce se soustředí právě na tato specifika. Zaměřuje se na jednotlivé nástroje marketingového mixu a vysvětluje jejich specifické rysy v souvislosti s aplikací na oblast farmacie. Práce shrnuje teoretické poznatky, které se k tématu vztahují, a vysvětluje rozsáhlou …viacAbstract:
The thesis deals with the topic of pharmaceutical marketing. Pharmaceutical marketing uses many usual marketing techniques, but it has also its typical characteristics. The thesis focuses on those specifics. It deals with the various tools of marketing and communication mix and their specific characteristics in relation to the pharmaceutical marketing. The thesis summarizes the theoretical literature …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Věra Štěpánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková -
Marketing strategy of Pharmaceutical Company
Tereza Kremlová -
Vývojové tendence ve světovém farmaceutickém průmyslu a marketing farmaceutických firem s důrazem na farmaceutický průmysl Francie
Petra Samková -
Léková politika produktu a marketing
Michaela Kosternová -
Zhodnocení event marketingu ve farmaceutickém odvětví
Sára Titěrová -
Mobilní marketing ve farmacii
Martin KRČEK -
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Kateřina Krejčí