Hodnocení vybraných aspektů inkluzivního vzdělávání z pohledu pedagogů prvního stupně základních škol – Bc. Eliška LAŠTOVIČKOVÁ
Bc. Eliška LAŠTOVIČKOVÁ
Master's thesis
Hodnocení vybraných aspektů inkluzivního vzdělávání z pohledu pedagogů prvního stupně základních škol
Evaluation of selected aspects of inclusive education from the primary school teachers´ point of view
Anotácia:
Novelizace Školského zákona z roku 2015 otevřela prostor pro postupné prosazování inkluzivního vzdělávání v České republice. Uvedené změny jsou pedagogickou veřejností přijímány poměrně nejednotně a často kriticky. Diplomová práce je proto zaměřena na problematiku hodnocení vybraných aspektů legislativních změn a rozvoje inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů prvního stupně základních škol. Teoretická …viacAbstract:
The amendment to the Education Act of 2015 opened the space for implementation of inclusive education in the Czech Republic. The above mentioned changes are accepted relatively inconsistently and often critically by the teachers. This diploma thesis is focused on the evaluation of selected aspects of legislative changes and the development of inclusive education from primary school teachers point of …viacKľúčové slová
Vzdělávání. Znevýhodnění. Speciální vzdělávací potřeby. První stupeň ZŠ. Inkluzivní Profesní rozvoj učitelů.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAŠTOVIČKOVÁ, Eliška. \textit{Hodnocení vybraných aspektů inkluzivního vzdělávání z pohledu pedagogů prvního stupně základních škol}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/67zylo/.
Jak správně citovat práci
LAŠTOVIČKOVÁ, Eliška. Hodnocení vybraných aspektů inkluzivního vzdělávání z pohledu pedagogů prvního stupně základních škol. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Specialization in Education / Social Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí na prvním stupni ZŠ
Dagmar Halašová -
Inkluzivní vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí v mateřské škole
Helena VOBEJDOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání dětí v MŠ v okrese Svitavy
Naďa Šlosrová -
Profesní kompetence ve vztahu ke vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů mateřských a základních škol hlavního vzdělávacího proudu
Sabina SASKOVÁ -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Potřeby pedagogů prvního stupně základních škol v kontextu inkluzivního vzdělávání
Aneta KOLMANOVÁ -
Potřeby pedagogů 1. stupně ZŠ v kontextu inkluzivního vzdělávání
Sabina ŠŤÁVOVÁ -
Emoce a jejich rozvoj u žáků prvního stupně ZŠ
Alena Perglerová