Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě – Jiří PETR
Jiří PETR
Bachelor's thesis
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Effective use of sale promotion in retail
Anotácia:
Podpora prodeje v maloobchodě je specifickou disciplínou marketingových komunikací. Aniž si to možná uvědomujeme, setkáváme se s ní v maloobchodním prostředí prakticky denně. Podpora prodeje získává v komunikačním mixu stále větší význam. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí, kdy výrobce jen obtížně odlišuje své značky od konku-renčních, je obtížné upoutat pozornost zákazníka. Právě v této chvíli …viacAbstract:
Retail sale promotion is a specific discipline of marketing communications. Although we may not realize, we are dealing with it in the retail environment almost daily. The sale promotion is becoming increasingly important in the communication mix. In today?s highly competitive environment, where producer can hardly differentiate their brands from com-petitor one?s, it is difficult to attract customer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18712
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETR, Jiří. Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Daniel Hocký -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl