Jiří PETR

Bachelor's thesis

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

Effective use of sale promotion in retail
Anotácia:
Podpora prodeje v maloobchodě je specifickou disciplínou marketingových komunikací. Aniž si to možná uvědomujeme, setkáváme se s ní v maloobchodním prostředí prakticky denně. Podpora prodeje získává v komunikačním mixu stále větší význam. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí, kdy výrobce jen obtížně odlišuje své značky od konku-renčních, je obtížné upoutat pozornost zákazníka. Právě v této chvíli …viac
Abstract:
Retail sale promotion is a specific discipline of marketing communications. Although we may not realize, we are dealing with it in the retail environment almost daily. The sale promotion is becoming increasingly important in the communication mix. In today?s highly competitive environment, where producer can hardly differentiate their brands from com-petitor one?s, it is difficult to attract customer …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18712

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETR, Jiří. Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications