Michaela Potměšilová

Bakalářská práce

Budování značky a aplikace online marketingu

Brand building and online marketing application to the brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou online marketingové strategie na nově vzniklou značku. Práce je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na terminologii při budování značky a proces tvorby online marketingové strategie. V praktické části je provedena situační SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Dále obsahuje rozhovor, pozorování, data vybrané společnosti a její privátní značky. Na základě …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the creation of an online marketing strategy for a newly established brand. The thesis is divided into two parts. The first part describes the terminology used in brand building and the process of creating an online marketing strategy. The practical part discusses a situational swot analysis and porter's five forces model made by the author of this thesis. It also includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní