Budování značky a aplikace online marketingu – Michaela Potměšilová
Michaela Potměšilová
Bakalářská práce
Budování značky a aplikace online marketingu
Brand building and online marketing application to the brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou online marketingové strategie na nově vzniklou značku. Práce je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na terminologii při budování značky a proces tvorby online marketingové strategie. V praktické části je provedena situační SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Dále obsahuje rozhovor, pozorování, data vybrané společnosti a její privátní značky. Na základě …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of an online marketing strategy for a newly established brand. The thesis is divided into two parts. The first part describes the terminology used in brand building and the process of creating an online marketing strategy. The practical part discusses a situational swot analysis and porter's five forces model made by the author of this thesis. It also includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k6mpn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová