Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení – Zuzana Marčíková
Zuzana Marčíková
Bakalářská práce
Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení
Analysis of Franchise Market in Fast Food Field
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat český franchisový trh v oblasti rychlého občerstvení. V teoretické části je definován pojem franchising a pojmy s ním související, popsána pozitiva a negativa spojené s podnikáním touto formou a nastíněna stručná historie franchisingu. Druhá část je zaměřena na informace o franchisingu v České republice a poslední kapitola se věnuje celkovému trhu s rychlým občerstvením …víceAbstract:
The aim of my thesis is to analyze Czech franchise market in the area of fast food restaurants. The term franchise and terms connected to it are defined in theoretical part, pros and cons connected with doing business and brief history of franchising is described in theoretical part as well. The second part of the theory is concentrated on information about fran-chising in the Czech Republic. The last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marčíková, Zuzana. Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura restaurace McDonalds
Drabik Drabik -
Environmentální a lokálně - ekonomické aspekty rychlého občerstvení a běžné restaurace na Brněnsku: případová studie
Adéla Kroupová -
Návrh marketingové kampaně pro restaurace rychlého občerstvení
Jiří Bujnoch -
Podnikatelský záměr - otevření restaurace rychlého občerstvení
Radovan Šifra -
Podnikatelský záměr – otevření restaurace rychlého občerstvení
Michael Koranda -
Hospodaření restaurace rychlého občerstvení
Martin Hoffmann -
Podnikatelský záměr založení restaurace rychlého občerstvení
Michal Kubíček -
Personální řízení v síti restaurací rychlého občerstvení
Jan Kamiš