Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO – Štěpánka Havlová
Štěpánka Havlová
Diplomová práce
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Zkoumání vlivu strachu z promeškání (FOMO) na nákupní záměry generace Z v oblasti luxusního zboží: Analýza klíčových designových prvků vyvolávajících FOMO
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá vliv strachu z promeškání (FOMO) na nákupní záměry generace Z v rámci luxusního trhu, přičemž se zaměřuje na designové prvky v marketingu na sociálních médiích, které účinně vyvolávají FOMO. S ohledem na to, že generace Z je předpokládána stát se dominantním spotřebitelským segmentem na luxusním trhu, je pro marketéry klíčové porozumět psychologickým spouštěčům, které ovlivňují …víceAbstract:
This thesis investigates the impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's purchasing intentions within the luxury market, focusing on the design elements in social media marketing that effectively trigger FOMO. With Generation Z projected to become a dominant consumer segment in the luxury market, understanding the psychological triggers that influence their purchasing behaviour is critical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94773
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2024
- Vedoucí: Lubomír Cingl
- Oponent: Richard Bläse
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLOVÁ, Štěpánka. \textit{Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/68lm8m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94773
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Webová tvorba České televize očima Generace Z: Analýza preferencí a postoje Gen Z k web-only pořadům
Barbora Doubková -
Generace Z: kulturní hodnoty a přístup k práci v multikulturním prostředí.
Petr Plass -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Impact of Apple's Culture on Consumer Behaviour
Sergio Mauricio Soto Cueto -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
eCommerce Consumer Behaviour in Southeast Asia
Yunteng Zhang -
Aplikace fenoménu Fear of missing out na spotřebitele generační skupiny Z v digitálním marketingu
Markéta Chytilová -
Vybrané dílčí charakteristiky neuroticismu, extraverze a jiné prediktory Fear of Missing Out
Kristýna HONZÍČKOVÁ