Andrea Babicová
Bachelor's thesis
Módny priemysel Španielska na českom trhu
Modní průmysl Španělska na českém trhu
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzovat postavení 2 nejvýznamnějších španělských značek na českém trhu - Zara a Mango. V rámci dílčích cílů se práce zabývá působením těchto značek na českém trhu, porovnáním cen a také preferencemi českých spotřebiltelů. První kapitola se všeobecně věnuje módě, modnímu průmyslu a jeho charakteristikám, centrům módy ve světě a v Evropě. Druhá kapitola je zaměřená …moreAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to analyze the position of the two most important Spanish fashion brands on the Czech market - Zara and Mango. Within the framework of the partial objectives, the work deals with these brands on the Czech market, comparing the prices as well as the preferences of the Czech consumers. The first chapter describes fashion in general, fashion industry and its characteristics …moreAbstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je zanalyzovať postavenie 2 najvýznamnejších španielskych módnych značiek na českom trhu - Zara a Mango. V rámci čiastkových cieľov sa práca zaoberá pôsobením týchto značiek na českom trhu, porovnaním cien, rovnako aj preferenciám českých spotrebiteľov. Prvá kapitola sa venuje móde všeobecne, módnemu priemyslu a jeho charakteristikám, centrám módy vo svete aj v Európe …moreKeywords
trh s oděvy Česká republika móda analýza spotřebitelských preferencí španělský módní průmysl Zara Mango
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74658
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2018
- Supervisor: Soňa Gullová
- Reader: Miroslava Zamykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74658
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza preferencí zákazníků
Jana Smejkalová -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelských preferencí na trhu chytrých telefonů
Tomáš Kalenda -
Konzumace kávy ve světě a analýza preference produktů společnosti Starbucks
Ekaterina Solyanik -
Vliv spotřebitelských preferencí na přeshraniční obchod
Polina Avdeeva -
Vedlo by zavedení spotřební daně na zdraví škodlivé potraviny v tuzemsku ke změně spotřebitelských preferencí obyvatel?
Veronika NOSKOVÁ -
Vývoj spotřebitelských preferencí v ČR
Anastasiia Riapolova -
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Zhodnocení spotřebitelských preferencí generace Y na trhu s biopotravinami v České republice
Anna Sushkova