Vliv spotřebitelských preferencí na přeshraniční obchod – Polina Avdeeva
Polina Avdeeva
Diplomová práce
Vliv spotřebitelských preferencí na přeshraniční obchod
Impact of Consumer Preferences on Cross-border Trade
Anotace:
V současném světě, kde panuje rozmanitost, přesycenost a tvrdá konkurence, nabývá na významu detailnější analýza spotřebního chování a rozhodování, a to zejména jeho subjektivních a méně racionálních složek. Spotřebitelské preference jsou dnes jednou z nejdůležitějších marketingových proměnných. Ve snaze získat nové a udržet stávající klienty jsou firmy nuceny analyzovat nejrůznější složky chování …víceAbstract:
In today's world, where diversity, oversaturation and tough competition prevails, a more detailed analysis of consumer behavior and decision-making is gaining in importance, especially its subjective and less rational components. Consumer preferences are one of the most important marketing variables today. To acquire new clients and retain existing ones, companies are forced to analyze various components …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Alexej Sato
- Oponent: Vít Hinčica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89002
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
Miroslava Jandeková -
Spotřebitelské preference a plýtvání potravinami v domácnostech – komparace Česká republika a Finsko
Kristýna Staňková -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské postoje a preference při nákupu kávy
Lenka Schrömerová -
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Veronika Stávková -
Spotřebitelské preference distribučních kanálů na trhu piva
Markéta Kuttlerová -
Vliv demografických faktorů na spotřebitelské preference při nakupování potravin
Michael Sklář