Štěpán Bazala

Bakalářská práce

Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y

Phenomenon scarcity a FoMo and their perception by generation Y
Anotace:
Bazala, Š. Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato bakalářská práce se zabývá fenomény scarcity a FoMo marketingu a jejich percepcí u generace Y. Za pomoci užití eye-trackingového šetření a následných řízených rozhovorů zjišťuje vnímání vybraných nástrojů marketingu a jejich dopad pro konečné rozhodnutí spotřebitele při nakupování na internetu …více
Abstract:
Bazala, Š. Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.This bachelor's thesis includes the phenomenon of scarcity and FoMo marketing and their perception in generation Y. Through eye tracking and subsequent managed interviews, bachelor's thesis perceives selected marketing tools and their impact on consumer's final decision when they are shopping online …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Oponent: Dita Dlabolová, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta