Využití tradičních a alternativních metod ve výuce cizích jazyků – Bc. Monika Malušková
Bc. Monika Malušková
Bakalářská práce
Využití tradičních a alternativních metod ve výuce cizích jazyků
The usage of traditional and alternative methods in foreign language teaching
Anotace:
Bakalářská práce „Využití tradičních a alternativních metod ve výuce cizích jazyků“ pojednává o možnostech zařazení tradičních a alternativních metod výuky do školní praxe, konkrétně do výuky anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Teoretická část práce nabízí náhled na současné pojetí výuky cizích jazyků, stejně jako na jeho vývoj a historii. Umožňuje čtenáři získat povědomí o změně rolí …víceAbstract:
The bachelor thesis „The usage of traditional and alternative methods in foreign language teaching“ deals with the possibility of traditional and alternative teaching methods´ inclusion into school practice, specifically into English language teaching at the second grade of a primary school. The theoretical part of the thesis offers a view of contemporary conception of foreign language teaching, as …víceKlíčová slova
Výuka cizích jazyků výuková metoda klasické aktivizační a komplexní výukové metody tradiční a alternativní metody výuky cizích jazyků role učitele a role žáka v edukačním procesu Foreign language teaching a teaching method classic activation and complex teaching methods traditional and alternative methods of foreign language teaching the role of a teacher and a pupil in the educational process
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l5uu8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Lucie Pištěková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku (teze disertační práce)
Magdalena Maňáková -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Role třídního učitele v řešení nekázně a její prevenci
Leona Ševčíková -
Role učitele na prvním stupni a řešení výchovných potíží
Adéla Svojanovská -
Komunikační role učitele a její specifika v obcích Jehnice, Jundrov, Komín a Líšeň na přelomu 19. a 20. století
Gabriela Patočková -
Role motivace v akademické resilienci českých žáků v matematickém testu PISA 2022: Srovnání analytických přístupů
Markéta Žáková -
Prožitková terapie v rámci kurzů, aktivit v přírodě a její role v prevenci u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Robert Chytrý