Vstup české firmy na zahraniční trhy (ALTA Invest, a.s.) – Tomáš Jindra
Tomáš Jindra
Bakalářská práce
Vstup české firmy na zahraniční trhy (ALTA Invest, a.s.)
The entry of a Czech company to the foreign markets (ALTA Invest, a.s.)
Anotace:
Práce analyzuje podmínky vstupu společnosti ALTA Invest, a.s. na ruský trh a pomocí metody generalizace poskytuje českým firmám náhled jak samy mohou na zahraniční trhy proniknout. V teoretické části je pozornost věnována zmapování institucionální podpory a formám vstupu na zahraniční trhy. V praktické části je charakterizována společnost ALTA Invest, a.s., která je jednou z nejvýznamnějších českých …víceAbstract:
The thesis analyses the conditions of entry of the company ALTA Invest, a.s. to the Russian market and, using the generalization method, provides insight to Czech companies as to how they themselves can enter foreign markets. In the theoretical part, attention is given to the mapping of institutional support and various forms of entry into foreign markets. In the practical part, the company ALTA Invest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41229
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Václav Petříček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41229
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Market Entry Strategy of the Global Corporations on the Markets of China
Ziye Zhao -
Market Entry of XPeng P7 to Japanese Electronic Car Market
Tianyu Zhao -
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Jana Fleischer -
Assessing the feasibility of a market entry to the French market for a Czech company specialized in joint nutrition
Marek Musil -
Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket
Raian Burgos Razal -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Tatiana Lifanova