Implementace nových prvků marketingu pro udržitelný rozvoj kavárny – Karolína Špačková
Karolína Špačková
Bakalářská práce
Implementace nových prvků marketingu pro udržitelný rozvoj kavárny
Implementation of New Marketing Elements for the Sustainable Development of the Coffee House
Anotace:
Práce se zabývá implementací a marketingovými udržitelnými návrhy nových prvků pro Ušatou kavárnu ve Štramberku. Cílem výzkumu bylo zmapovat postoj lidí k udržitelnému rozvoji a zjistit motivaci při nákupu nápojů s sebou. Výsledky dotazování poukazují na potřebnou osvětu a postupné začlenění dílčích ekologických prvků do provozu kavárny.Abstract:
The thesis deals with the implementation of new marketing sustainable elements for Ušatá kavárna in Štramberk. The aim of the research was to map people's attitudes towards sustainable development and to find out the motivation for buying drinks "to go". The results of the survey points to the necessary education and systematic integration of partial ecological elements into the services of the café …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146539
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Dana Tvardková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPAČKOVÁ, Karolína. \textit{Implementace nových prvků marketingu pro udržitelný rozvoj kavárny}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/68zn09/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Implementation of a new pilot application for the Smart City initiative
Jan Poštulka -
Evaluation of the benefit of the construction of new cabins in the Lodin campsite in the Czech Republic
Adéla Pečinková -
Use of augmented reality with gamification elements for marketing on social networks
Gabriela Sittová -
Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu
Aleš HEIDENREICH -
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Michala Balková -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
The Sustainable Development Program until the Year 2030 and its Impact on Chinese companies
Mingru Li -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina