Karolína Špačková

Bakalářská práce

Implementace nových prvků marketingu pro udržitelný rozvoj kavárny

Implementation of New Marketing Elements for the Sustainable Development of the Coffee House
Anotace:
Práce se zabývá implementací a marketingovými udržitelnými návrhy nových prvků pro Ušatou kavárnu ve Štramberku. Cílem výzkumu bylo zmapovat postoj lidí k udržitelnému rozvoji a zjistit motivaci při nákupu nápojů s sebou. Výsledky dotazování poukazují na potřebnou osvětu a postupné začlenění dílčích ekologických prvků do provozu kavárny.
Abstract:
The thesis deals with the implementation of new marketing sustainable elements for Ušatá kavárna in Štramberk. The aim of the research was to map people's attitudes towards sustainable development and to find out the motivation for buying drinks "to go". The results of the survey points to the necessary education and systematic integration of partial ecological elements into the services of the café …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Markéta Zajarošová
  • Oponent: Dana Tvardková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava