Bc. Jiří Stehlík

Bachelor's thesis

Komunální volby 2014

Municipal elections 2014
Abstract:
Tato práce řeší problematiku komunálních voleb, tedy voleb na úrovni samosprávy. Práce je zaměřena na politický marketing a jeho komparaci s marketingem v obecné ekonomii, ze kterého vychází. Toto srovnání je demonstrováno především na marketingovém mixu tzv. 4P. Dále je v práci věnován prostor pro deskripci politických kampaní, politických strategií a politických agitací voličů před volbami, tedy …more
Abstract:
This thesis deals with the issue of municipal elections on the level of self-government. The thesis is mainly focused on political marketing which is based on economic marketing and their mutual comparison. This comparison is demonstrated on marketing mix known as 4Ps. There is some space devoted to political campaigns, political strategies and political agitations before elections and also the psychological …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
  • Reader: PaedDr. Václav Netolický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní