Die Landeskunde in dem Englisch- und Deutschunterricht – Bc. Magdalena MACHŮ
Bc. Magdalena MACHŮ
Diplomová práce
Die Landeskunde in dem Englisch- und Deutschunterricht
Basic Facts on English and German Speaking Countries
Abstract:
The diploma thesis Life and Institutions in English and German Classes focuses on the analysis of coursebooks of English and German language from the point of an occurrence of themes related to the life and institutions. The practical part is aimed at the comparison of the coursebooks of English and German language and to determine how they differ.Abstract:
Diplomová práce na téma Reálie v hodinách anglického a německého jazyka je zaměřena na analýzu učebnic z hlediska výskytu témat souvisejících s reáliemi. Cílem praktické části je porovnání učebnic anglického a německého jazyka a stanovit, zda se od sebe v zobrazení reálií liší.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Eva Hrdinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHŮ, Magdalena. Die Landeskunde in dem Englisch- und Deutschunterricht. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická vybavenost učebnic matematiky pro 6. ročník základní školy a příslušný ročník víceletého gymnázia
Tereza Hammerová -
Didaktická vybavenost I-učebnic ve vybraných kapitolách matematiky
Klára VOCETKOVÁ -
Didaktická vybavenost učebnic dějepisu
David Solnička -
Občanská výchova v České republice a spolkové zemi Bavorsko - srovnání didaktické vybavenosti učebnic
Věra Zetochová -
Analýza didaktické vybavenosti a obtížnosti textů učebnice biologie člověka pro žáky se sluchovým postižením
Michaela Rinková -
Způsoby vyjádření jednotlivých sémantických situací českého dativu v germánských jazycích se zaměřením na jazyk anglický a německý
Jakub ŘÍHOVSKÝ -
Německý jazyk v době baroka - na příkladu kroniky města Žitavy z roku 1716
Rosine Petermann -
DIACHRONNÍ POHLED NA ROLI OBRAZOVÉHO MATERIÁLU V UČEBNICÍCH A VÝUKOVÝCH METODÁCH PRO ANGLICKÝ JAZYK
Alžběta KUČEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 5. 2020