Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci – Bc. Antonín Martínek
Bc. Antonín Martínek
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
Using social networks in corporate marketing communications
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci. Cílem této práce je porovnat a zhodnotit vystupování třech vybraných firem na sociálních sítích a následně navrhnout doporučení pro zefektivnění jejich komunikace. V teoretické části jsou popsány nástroje internetového marketingu a podrobněji jsou rozebrány sociální sítě, především pak Facebook. Praktická část …víceAbstract:
This bachelor thesis is about using social networks in corporate marketing communications. The aim of this work is to compare and evaluate the performance of three selected companies on social networks and then propose recommendations to improve their communication. Theoretical part contains description of internet marketing tools. Social networks, especially Facebook, are analysed in more detail. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vkam1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekty související s SDGs a jejich ohlas na sociálních sítích: Analýza profilu WEF na sociální platformě LinkedIn za vybrané období
Barbora WALDMANNOVÁ -
Vzdělávací profily na sociální síti Instagram zaměřené na výuku českého jazyka a literatury
Barbora SLÁMOVÁ -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Analýza profilů apod. se zaměřením na výživové hodnoty na sociálních sítích
Julius Mock -
Analýza profilů apod. se zaměřením na výživové hodnoty na sociálních sítích
Kateřina Limbergová -
Obsahová analýza profilů českých měst na sociální síti
Karla Foltisová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová