Bc. Antonín Martínek

Bakalářská práce

Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci

Using social networks in corporate marketing communications
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci. Cílem této práce je porovnat a zhodnotit vystupování třech vybraných firem na sociálních sítích a následně navrhnout doporučení pro zefektivnění jejich komunikace. V teoretické části jsou popsány nástroje internetového marketingu a podrobněji jsou rozebrány sociální sítě, především pak Facebook. Praktická část …více
Abstract:
This bachelor thesis is about using social networks in corporate marketing communications. The aim of this work is to compare and evaluate the performance of three selected companies on social networks and then propose recommendations to improve their communication. Theoretical part contains description of internet marketing tools. Social networks, especially Facebook, are analysed in more detail. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní