Bc. Antonín Martínek

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci

Using social networks in corporate marketing communications
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci. Cílem této práce je porovnat a zhodnotit vystupování třech vybraných firem na sociálních sítích a následně navrhnout doporučení pro zefektivnění jejich komunikace. V teoretické části jsou popsány nástroje internetového marketingu a podrobněji jsou rozebrány sociální sítě, především pak Facebook. Praktická část …more
Abstract:
This bachelor thesis is about using social networks in corporate marketing communications. The aim of this work is to compare and evaluate the performance of three selected companies on social networks and then propose recommendations to improve their communication. Theoretical part contains description of internet marketing tools. Social networks, especially Facebook, are analysed in more detail. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2019
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní