Bc. Alžběta Litvanová

Master's thesis

Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál

Communication Strategy for Chosen Youtube Channel
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navržení konkrétní marketingové strategie pro zvýšení sledovanosti začínajícího Youtube kanálu s názvem Bety Lit., který má za cíl šíření povědomí o křesťanství. Teoretická část se zabývá studiem literatury a shrnutím poznatků, které úspěšnost kanálu ovlivňují. Konkrétně je zde popsána problematika Youtube marketingu, tvorby a hodnocení kampaně a zároveň jsou zde jmenovány …viac
Abstract:
The goal of the thesis is creating concrete communication strategy for increasing viewership of starting Youtube channel named Bety Lit., which´s goal is spreading knowledge about Christianity. Theoretical part is focused on studying literature and presents summary of the facts, that influence the success of the channel. The problematics of Youtube marketing, making and evaluating a campaign are presented …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Litvanová, Alžběta. Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications