Persvazivní jazykové prostředky mladých youtuberů (textová analýza) – Bc. Aneta HRÁNKOVÁ
Bc. Aneta HRÁNKOVÁ
Master's thesis
Persvazivní jazykové prostředky mladých youtuberů (textová analýza)
Persuasive linguistic means of young YouTubers (textual analysis)
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na persvazivní jazykové prostředky, které používají současní mladí youtubeři. Předmětem zkoumání jsou prostředky z roviny morfologické, lexikální a stylistické. Výchozím materiálem pro výzkum jsou videa publikovaná na serveru YouTube českými youtubery. Téma je pak zasazeno do výuky českého jazyka a literatury a ukazuje různé aktivizační metody, kterými můžeme informovat …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the persuasive linguistic means used by young young people. The subject matter of the study is morphological, lexical and stylistic. The raw material for research is the videos you publish on YouTube with Czech publishers. The theme is then set in the teaching of Czech language and literature and shows various activation methods that can inform pupils about language manipulation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRÁNKOVÁ, Aneta. Persvazivní jazykové prostředky mladých youtuberů (textová analýza). Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-cj-ov-12
Theses on a related topic
-
Persvazivní jazykové prostředky publikované Rudým právem v rámci kampaně využívající motiv „amerického brouka“
Tereza Holá -
Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
Zlata Hokrová -
Persvazivní verbální a nonverbální jazykové prostředky v obchodní komunikaci
Kateřina ARNOLTOVÁ -
Persvazivní verbální a nonverbální jazykové prostředky v obchodní komunikaci
Kateřina ARNOLTOVÁ -
Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě
Ondřej CHABR -
Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.
Alena HNÍZDILOVÁ -
Prostředky persvaze v předvolebních kampaních
Eliška Škorpíková -
Jazykové prostředky persvaze a získávání, které užívá Jiří Paroubek v pořadech Otázky Václava Moravce a Nedělní partie
Jana SKŘIVÁNKOVÁ