Persvazivní jazykové prostředky mladých youtuberů (textová analýza) – Bc. Aneta HRÁNKOVÁ
Bc. Aneta HRÁNKOVÁ
Master's thesis
Persvazivní jazykové prostředky mladých youtuberů (textová analýza)
Persuasive linguistic means of young YouTubers (textual analysis)
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na persvazivní jazykové prostředky, které používají současní mladí youtubeři. Předmětem zkoumání jsou prostředky z roviny morfologické, lexikální a stylistické. Výchozím materiálem pro výzkum jsou videa publikovaná na serveru YouTube českými youtubery. Téma je pak zasazeno do výuky českého jazyka a literatury a ukazuje různé aktivizační metody, kterými můžeme informovat …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the persuasive linguistic means used by young young people. The subject matter of the study is morphological, lexical and stylistic. The raw material for research is the videos you publish on YouTube with Czech publishers. The theme is then set in the teaching of Czech language and literature and shows various activation methods that can inform pupils about language manipulation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRÁNKOVÁ, Aneta. Persvazivní jazykové prostředky mladých youtuberů (textová analýza). Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-cj-ov-12
Práce na příbuzné téma
-
Persvazivní jazykové prostředky publikované Rudým právem v rámci kampaně využívající motiv „amerického brouka“
Tereza Holá -
Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
Zlata Hokrová -
Persvazivní verbální a nonverbální jazykové prostředky v obchodní komunikaci
Kateřina ARNOLTOVÁ -
Persvazivní verbální a nonverbální jazykové prostředky v obchodní komunikaci
Kateřina ARNOLTOVÁ -
Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě
Ondřej CHABR -
Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.
Alena HNÍZDILOVÁ -
Prostředky persvaze v předvolebních kampaních
Eliška Škorpíková -
Jazykové prostředky persvaze a získávání, které užívá Jiří Paroubek v pořadech Otázky Václava Moravce a Nedělní partie
Jana SKŘIVÁNKOVÁ