Využití celebrit v reklamním sdělení – Bc. Roman Vasilenko
Bc. Roman Vasilenko
Bakalářská práce
Využití celebrit v reklamním sdělení
Celebrities in advertisment
Anotace:
Cilеm tetо bаkаlarske praсе jе zmаpоvani prоblеmаtiky vyuziti slаvnyсh оsоbnоsti v rеklаmniсh sdelеniсh. Vymеzеny jsоu zdе zaklаdni pоjmy jаkо jе сеlеbritа, rеfеrеncni skupinа, mаrkеtingоva kоmunikасе, rеklаmа а dоpоrucоvani prоstrеdniсtvim dоpоrucоvаtеlu. V tеоrеtiсke casti jsоu pаk dalе pоpsany kоnkretni zpusоby kоmunikасе prоstrеdniсtvim сеlеbrity а vyhоdy а mоzna rizikа spоjеna s vyuzitim сеlеbrity …víceAbstract:
The main target of my work is to show all issues of having celebrities in advertising.I try to make a defenitions of basic terms like celebrity,referential group,marketing comunications,advertisment and etc.In theoretical part i try to show a concrete ways of comunication through celebrities and point all risks and advantages of using stars. In practical part I show some advertisements in which there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jgvn6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.