Nízkonákladová reklamní kampaň – Bc. Ladislav Kučera
Bc. Ladislav Kučera
Diplomová práce
Nízkonákladová reklamní kampaň
Low costs advertising campaign
Anotace:
Smyslem této diplomové práce je tvorba nízkorozpočtové reklamní kampaně pro stanovený produkt, na základě zpracování klientského briefu. Cílem mé diplomové práce je realizovat úspěšnou reklamní kampaň na daný produkt, s co největší efektivitou a co nejnižšími náklady. Představím zde krok po kroku návrh reklamní kampaně od analýzy klientského briefu až po vyhodnocení efektivity kampaně. Důraz bude kladen …víceAbstract:
The message of this dissertation is a creation of low costs advertisement for an existing product, based on client brief. The goal of my dissertation is to realize succesfull advertising campaign with the best effectiveness and the lowest possible costs. I will show here step by step how to create an advertising campain, from analysis of client brief to evaluation of effectiveness of this advertising …víceKlíčová slova
Klientský brief marketing marketingová strategie segmentace trh targeting posititioning marketingový mix marketingová analýza marketingový plán časový harmonogram rozpočet reklama. Client brief marketing strategy segmentation market positioning marketing mix marketing analyse marketing plan time plan budget advertising
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dxsyn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
Lukáš Krejča -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova -
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Josef Pánek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie firmy
Andrea Okrouhlická -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek