Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance – Bc. Monika Jorníčková
Bc. Monika Jorníčková
Diplomová práce
Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance
Customer Relationship Management in Commercial Bank
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zlepšením řízení vztahů se zákazníky v bance ČSOB. Teoretická část charakterizuje obecně pojem banka včetně popisu komerční banky. Dále se věnuje definováním zákazníka a souvislostmi spojenými s řízením vztahů banky s klienty. Součástí je také objasnění kvantitativní analýzy konkrétně dotazníku pro účely praktické části. Praktická část je rozdělena na dvě kapitoly - Analýza …víceAbstract:
The diploma thesis addresses the issue of customers' relations improvement in CSOB bank. The theoretical part generally characterizes the bank as a term; it also includes the description of commercial bank. Subsequently, it focuses onto the definition of the custo-mer and relations that are tightly connected with the bank-customer relations' management. The theoretical part also includes the clarification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jorníčková, Monika. Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v oblasti podnikových CRM systémů
Ekaterina Smolkina -
Využití CRM ve finančním poradenství
Iveta Čochnářová -
Cloud Computing: Přehled dostupných CRM řešení v ČR
Dung Le Xuan -
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Ondřej Popelka -
CRM jako nástroj konkurenčního boje
Jan Mazůrek -
Analýza a úprava stávajícího systému CRM ve vybrané stavební společnosti
Lukáš Lehnert -
Trendy v Social CRM implementované v podnikoch
Matej Ďurica -
CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor
Olena BUTOK