Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů – Bc. Hana Řádková
Bc. Hana Řádková
Bachelor's thesis
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
Psychological factors affecting the effectiveness of recruitment advertisement
Anotácia:
Cílem této studie bylo ověřit vztahy mezi vybranými faktory pracovní inzerce a efektivitou této inzerce u osob v produktivním věku (16-65 let), hledajících zaměstnání na vybraných internetových portálech. Konkrétně byl zkoumán vliv umístění brandu (názvu společnosti) v pracovní inzerci a specificky definovaných znalostí, schopností a dovedností (KSAO) na počet obdržených reakcí. U KSAO byl zkoumán …viacAbstract:
The aim of this study was to examine the relationship between selected factors of job advertisement and the effectiveness of this advertisement for people of working age (16-65 years) seeking employment on certain Internet portals. In particular were investigated, the impact of brand placement (company name) in the job advertisements and the impact of specifically defined knowledge, skills and abilities …viacKľúčové slová
zaměstnanecký branding efekt posledního dojmu efekt prvního dojmu ELM Elaboration likelihood model KSAO znalosti schopnosti dovednosti pracovní inzerce pracovní portál centrální cesta periferní cesta efekt pořadí značka employer branding primacy effect recency effect knowledge skills abilities recruitment advertisement job portal central route peripheral route order effect brand
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vwmg9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Mgr. Jakub Procházka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marcela Leugnerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology