Strategie získávání klientů v oblasti finančního poradenství – Barbora Šádková
Barbora Šádková
Diplomová práce
Strategie získávání klientů v oblasti finančního poradenství
Customer Acquisition Strategy in the Area of Financial Consulting
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem optimalizace strategie získávání klientů pro dvě zkoumané organizace, a to pro pobočku OVB Allfinanz, a.s. Karlovy Vary a pro pobočku ČSOB, a.s. Karlovy Vary. Teoretická východiska dané problematiky jsou zaměřena na popis strategie získávání zákazníků s ohledem na finanční odvětví, marketingové a etické nástroje a v neposlední řadě na bankovní sektor jako celek. V …víceAbstract:
This thesis deals with the design optimization strategy for attracting clients surveyed, two organizations, for branch OVB Allfinanz, plc. Karlovy Vary and ČSOB branch, plc. Karlovy Vary. Theoretical background of the issue are focused on the description of customer acquisition strategy with regard to the financial industry, marketing and ethical tools and finally the banking sector as a whole. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96860
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
- Vedoucí: Zuzana Stefanovová
- Oponent: Filip Lepík
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost jako nástroj marketingové komunikace
Aleksei Belozertcev -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině.
Radoslav Vejchoda -
Teorie a praxe marketingových kampaní v návaznosti na finanční gramotnost
Tomáš Štěpánek -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová