Distribuce jako klíčový problém v ekonomické lokalizaci: Případová studie z Bílých Karpat – Bc. Štěpán Kuba
Bc. Štěpán Kuba
Bakalářská práce
Distribuce jako klíčový problém v ekonomické lokalizaci: Případová studie z Bílých Karpat
Distribution as a Key Study of Economic Localization: Case Study from White Carpathian
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá distribucí jako klíčovým problémem v ekonomické lokalizaci. S využitím případové studie, zaměřené na dvě environmentálně orientované organizace a šest drobných podnikatelů z Bílých Karpat, diskutuje strategie, které jsou využívány pro úspěšnou distribuci regionálních produktů. Až na pár výjimek většina zkoumaných subjektů distribuuje své výrobky převážně v regionu Bílých …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with distribution as a key issue in economic localization. Based on the case study of two environmental organizations and six small enterprises from the White Carpathians it discusses strategies used for effective distribution of regional products. Most of the examined subjects distribute products mainly in the White Carpathian region, but there are some exceptions. The most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s257s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: RNDr. Naděžda Johanisová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní environmentalistika / Environmentální studia
Práce na příbuzné téma
-
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Zdeněk BULEJKA -
Alternativní distribuční kanály – důležitá cesta prodeje i péče o klienty
Dominika Dušková -
Distribuční strategie podniku
Michal SEDLÁČEK -
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Zdeněk BULEJKA