Bc. Sylvie Poukarová

Diplomová práce

Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie

Marketing communication with a focus on generations: on the example of the Moravian Gallery
Anotace:
Diplomová práce analyzuje koncept generačního marketingu na příkladu Moravské galerie v Brně. Teoretická část popisuje marketing v neziskovém sektoru, vybrané generace a jejich spotřební chování. Dále je představena instituce MG a její marketingové oddělení. Praktická část zpracovává několik analýz a generační dotazníkový průzkum. Cílem této diplomové práce je zmapovat procesy marketingového oddělení …více
Abstract:
The thesis examines the concept of generational marketing using the case study of Moravian Gallery in Brno. The theoretical part describes marketing in the non-profit sector, selected generations and their consumer behavior. Furthermore, the institution MG and its marketing department are introduced. The practical part involves several analyses and a generational questionnaire survey. The aim of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta