Bc. Tereza BROŽOVÁ

Master's thesis

Využití reklamy ve výuce českého jazyka

Use of Advertising in Czech Language Teaching
Abstract:
Cílem diplomové práce je odhalení praktik využívaných k tvorbě reklamy, provedení výzkumu zaměřeného na citlivost žáků k různým typům reklamních sdělení a následné navržení výukových metod a aktivit pro práci s reklamou na 2. stupni ZŠ. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. První část se zabývá reklamou jako formou tzv. marketingové komunikace: věnuje se historii reklamy, definuje pojmy marketingová …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to reveal practices used for creating advertising, to carry out research focused on the sensitivity of pupils to various types of advertising messages and then to design teaching methods and activities for working with advertising in the upper primary education. The thesis is divided into four chapters. The first part deals with advertising as a form of so-called marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BROŽOVÁ, Tereza. Využití reklamy ve výuce českého jazyka. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/