Problem Based Learning for University level in Sub-Saharan Africa – Muhammad ALI ANWER
Muhammad ALI ANWER
Master's thesis
Problem Based Learning for University level in Sub-Saharan Africa
Problem Based Learning for University level in Sub-Saharan Africa
Abstract:
This study is largely motivated by the Erasmus+ Programme of the European Union 'AgriSCALE' which is an initiative between six partner Higher Education Institutes (HEIs) in Africa and three HEIs in Europe. The aim of this study is in line with this paper for implementing Problem Based Learning (PBL) to promote agri-entrepreneurial skills amongst the university students in Sub-Saharan Africa (SSA). …viacAbstract:
This study is largely motivated by the Erasmus+ Programme of the European Union 'AgriSCALE' which is an initiative between six partner Higher Education Institutes (HEIs) in Africa and three HEIs in Europe. The aim of this study is in line with this paper for implementing Problem Based Learning (PBL) to promote agri-entrepreneurial skills amongst the university students in Sub-Saharan Africa (SSA). …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Maria Sassi
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ALI ANWER, Muhammad. Problem Based Learning for University level in Sub-Saharan Africa. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Geography / International Development Studies
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
2. 6. 2021