Prekoncepty dětí o oběhové soustavě – Pavlína Špičáková
Pavlína Špičáková
Bachelor's thesis
Prekoncepty dětí o oběhové soustavě
The preconceptions of preschool children about the circulatory system
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a věnuje se prekonceptům dětí předškolního věku o fungování oběhové soustavy. Teoretická východiska slouží jako podklad pro zpracování empirického šetření. Jsou zde vymezeny základní pojmy a teorie, ze kterých autorka při své práci vycházela. V textu je věnována pozornost koncepcím, jak může učitel mateřské školy s prekoncepty pracovat …viacAbstract:
This bachelors work has theoretical-empirical character and deals with the preconceptions of preschool childrens about the functioning of the circulatory system. The theoretical basic serves as basis for empirical survey. Here are defined the basic concepts and theories from which the author, in her work, has been educated. The text focuses on the concepts of how a kindergarten teacher can work with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Špičáková, Pavlína. Prekoncepty dětí o oběhové soustavě. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Jak učitelka diagnostikuje dětské prekoncepty
Diana Kořínková -
Dětské prekoncepty o fungování lidského těla
Andrea Dalajková -
Miskoncepty žáků 8. ročníku v chemickém tématu "Oxidy"
Jana Homolková -
Miskoncepty v současném pojetí inkluzivního vzdělávání
Šárka SKLENÁŘOVÁ