Komunikační strategie vybrané firmy – Bc. Lucie Kučerová
Bc. Lucie Kučerová
Diplomová práce
Komunikační strategie vybrané firmy
Communication Strategy of a Specific Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika s. r. o. Společnost Red Bull vyrábí jeden z nejznámějších energetických nápojů světa a je známá pořádáním nejrůznějších eventů. Cílem je zhodnotit komunikační aktivity společnosti, především vliv event marketingu na zákazníka a následně navrhnout možné změny. První část práce se zabývá teoretickými …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issues of marketing communication of the Red Bull Czech Republic, Ltd company. The Red Bull company produces one of the world's best known energetic drinks and it is known for making various events. The objective is to evaluate communication activities of the company, mainly the influence of event marketing onto the customer and then to propose possible changes. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučerová, Lucie. Komunikační strategie vybrané firmy. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava
Název
Vložil
Vloženo
Práva