Social media as a marketing tool towards generation Y – Gyulnara Kasimova
Gyulnara Kasimova
Bakalářská práce
Social media as a marketing tool towards generation Y
Sociální sítě jako marketingový nástroj vůči Generaci Y
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a popsat nové formy sociálních médií, jejích reklamních a marketingových nástrojů. Také bude shrnuta komunikace a branding z oblasti marketingové komunikace na internetu a na sociálních sítích. Porozumět Generaci Y a její postoj k sociálním médiím a sítím. Vysvětlit jak taková forma marketingového nástroje ovlivnuje uživatele sociálních sítí. V první kapitole …víceAbstract:
Main aim of this work is to identify and describe new forms of social media, its advertising and marketing tools. Summarize theoretical knowledge of marketing communication on the internet and on social networks. To understand Generation Yers attitude towards social media marketing and to show how this form of marketing tool has an impact on users of social networking itself. With the first chapter …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54582
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Zlatić
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54582
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Marketingová komunikace na sociálních sítích s generací Y jako cílovou skupinou
Martina Hamouzová -
Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu
Nikola Farkačová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Evropská generace Y v destinačním marketingu
Kateřina Vašínová