Gyulnara Kasimova

Bachelor's thesis

Social media as a marketing tool towards generation Y

Sociální sítě jako marketingový nástroj vůči Generaci Y
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a popsat nové formy sociálních médií, jejích reklamních a marketingových nástrojů. Také bude shrnuta komunikace a branding z oblasti marketingové komunikace na internetu a na sociálních sítích. Porozumět Generaci Y a její postoj k sociálním médiím a sítím. Vysvětlit jak taková forma marketingového nástroje ovlivnuje uživatele sociálních sítí. V první kapitole …more
Abstract:
Main aim of this work is to identify and describe new forms of social media, its advertising and marketing tools. Summarize theoretical knowledge of marketing communication on the internet and on social networks. To understand Generation Yers attitude towards social media marketing and to show how this form of marketing tool has an impact on users of social networking itself. With the first chapter …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2016
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Marija Zlatić

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54582