Jak tráví svůj volný čas dlouhodobě hospitalizovaný pacient – Mgr. Miroslava Aberlová, DiS.
Mgr. Miroslava Aberlová, DiS.
Bakalářská práce
Jak tráví svůj volný čas dlouhodobě hospitalizovaný pacient
How does a long-term inpatient spend his spare time
Anotace:
Obsah této práce je zaměřený na informace, údaje a možnosti poskytující využití volného času pacienta v lůžkovém zařízení, jeho nejrůznější možné formy aktivit a zaměstnávání. Cílem je zjistit, jakým způsobem se a zda jsou zaměstnávaní po dobu hospitalizace.Abstract:
The Bachelor´s thesis is focused on information, data and possibilities of usage of patient´s leisure time in sickbed department and his/ her all sorts of possible forms of activities and occupation. The aim is to find out if and in what way patients occupy themselves or if they are occupied by another person while hospitalized.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t8z2f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Marie Macková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasarykova univerzita
Lékařská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ošetřovatelství / Všeobecná sestra
Práce na příbuzné téma
-
Dlouhodobá hospitalizace těhotné s předčasným odtokem plodové vody pohledem porodní asistentky
Lucie Holečková -
Role sestry ve využití volného času klientů v rámci hospitalizace na ONP
Radka RATAJOVÁ -
Specifika volnočasových aktivit žáků 8. ročníků ZŠ s akcentem na kulturní aktivity
Petra Mužíková -
Volnočasové aktivity uživatelů služeb sociální péče
Miroslava Koncetová -
Trading Bitcoin with Price Actions
Kryštof Míšek -
COVID-19 and international trade: Issues and actions
Karina Ibarra De La Rosa -
The actions of Trans-governmental networks in implementing the principle of non-refoulement (in Europe)
Mehari Fisseha -
Roles and Actions of English Teachers in Alternative Schooling
Monika Janáková