České galerie v době koronavirové krize – Zuzana-Markéta Macková
Zuzana-Markéta Macková
Bakalářská práce
České galerie v době koronavirové krize
Czech Galleries during the Coronavirus Crisis
Anotace:
V této práci budu komparovat různé přístupy českých galerií a uměleckých institucíreagující na podmínky vyvolané koronavirovou krizí. Budu se převážně věnovatnásledujícím otázkám: Co vlastně znamená přesun fyzického prostoru do tohodigitálního? Je etické/správné prezentovat uměleckou instituci skrze sociální média?Proč není internet plnohodnotným ekvivalentem veřejného prostoru? Je možnéa hlavně žádoucí …víceAbstract:
In this work I will compare different approaches of Czech galleries and art institutionsresponding to the conditions caused by the coronavirus crisis. I will mainly focus onthe following questions: What does transferring physical space into the digitalactually mean? Is it ethical/correct to present an art institution through social media?Why is the Internet not equivalent to public space? Is it possible …víceKlíčová slova
výstavyKlíčová slova
galerieKlíčová slova
ČeskoKlíčová slova
kyberprostorKlíčová slova
sociální sítěKlíčová slova
Covid-19
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14915
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2021
- Vedoucí: Tereza STEJSKALOVÁ
- Oponent: Josef LEDVINA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 10. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Chování žáků 5. ročníku v kyberprostoru: sociální sítě, seznamování, nahota a krizová situace
Anna Zemanová -
Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram
Táňa Breczková -
Kyberprostor nástrojem ideologií: Válka proti terorismu 21.století
Petr Zapletal -
Sociální sítě a jejich vliv na společnost
Iva Adamcová -
VEŘEJNÁ INTIMITA Intimita, kyberprostor a komunikační sítě
Michaela KOUCKÁ -
Hodnocení marketingových kampaní Česko chutná skvěle, Jak chutná Česko, Česká chuťovka, Zlatý kuchař, Czech Specials, Znojemský hrozen
Barbora Říhová -
Česko-německé, německo-české, česko-rakouské a rakousko-české kulturní standardy ve formálních vztazích
Václav Pavlů -
Komparativní analýza česko-polského a česko-rakouského pohraničí
Jiří Hrabala