Účinnost sociálních médií v budování pozitivní identity regionálních producentů – Bc. Kristína Korená
Bc. Kristína Korená
Master's thesis
Účinnost sociálních médií v budování pozitivní identity regionálních producentů
Abstract:
Tento výzkum představuje komplexní analýzu marketingových postupů na sociálních sítích u vybraných zemědělských výrobců v Jihočeském kraji v České republice se zaměřením na Facebook a Instagram. Diplomová práce využívá kombinaci primárních a sekundárních dat a využívá rozmanitý soubor analytických nástrojů a metod, včetně nástrojů SEO, jako je Marketing Miner, analýzy sociálních médií, analýzy sociálních …moreAbstract:
This research presents a comprehensive analysis of social media marketing practices of selected agricultural producers in the South Bohemia region in the Czech Republic, with a focus on Facebook and Instagram. The thesis uses a combination of primary and secondary data and employs a diverse set of analytical tools and methods, including SEO tools such as Marketing Miner, social media analysis, social …moreKeywords
Marketingová komunikace Efektivnost příspěvků Analýza sociálních médií Rétorická analýza Deskriptivní analýza SME GAU SPGAU SME Pearsonův korelační koeficient Bibliometrická analýza Eyetracking Umělá inteligence ChatGPT DALL·E 3 Marketing communication Post effectiveness Social media analysis Rhetorical analysis Descriptive analysis Pearson correlation coefficient Bibliometric analysis Artificial intelligence DALL-E 3
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/fzwq1/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jitka Brodská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORENÁ, Kristína. \textit{Účinnost sociálních médií v budování pozitivní identity regionálních producentů}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2024. Available from: https://theses.cz/id/6bv2ci/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Zuzana Plisková -
Perspektivy využití analýzy sociálních médií v bezpečnostním výzkumu: Případová studie mobilizace Dělnické strany sociální spravedlnosti
Jan Hanzelka -
Analýza využívání sociálních médií marketingové komunikace vybraných organizací
Barbora BERANOVÁ -
Využití sociálních medií v podnikové praxi
Nikola ZEMANOVÁ -
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků