Účinnost sociálních médií v budování pozitivní identity regionálních producentů – Bc. Kristína Korená
Bc. Kristína Korená
Diplomová práce
Účinnost sociálních médií v budování pozitivní identity regionálních producentů
Anotace:
Tento výzkum představuje komplexní analýzu marketingových postupů na sociálních sítích u vybraných zemědělských výrobců v Jihočeském kraji v České republice se zaměřením na Facebook a Instagram. Diplomová práce využívá kombinaci primárních a sekundárních dat a využívá rozmanitý soubor analytických nástrojů a metod, včetně nástrojů SEO, jako je Marketing Miner, analýzy sociálních médií, analýzy sociálních …víceAbstract:
This research presents a comprehensive analysis of social media marketing practices of selected agricultural producers in the South Bohemia region in the Czech Republic, with a focus on Facebook and Instagram. The thesis uses a combination of primary and secondary data and employs a diverse set of analytical tools and methods, including SEO tools such as Marketing Miner, social media analysis, social …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace Efektivnost příspěvků Analýza sociálních médií Rétorická analýza Deskriptivní analýza SME GAU SPGAU SME Pearsonův korelační koeficient Bibliometrická analýza Eyetracking Umělá inteligence ChatGPT DALL·E 3 Marketing communication Post effectiveness Social media analysis Rhetorical analysis Descriptive analysis Pearson correlation coefficient Bibliometric analysis Artificial intelligence DALL-E 3
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/fzwq1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORENÁ, Kristína. \textit{Účinnost sociálních médií v budování pozitivní identity regionálních producentů}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6bv2ci/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Zuzana Plisková -
Perspektivy využití analýzy sociálních médií v bezpečnostním výzkumu: Případová studie mobilizace Dělnické strany sociální spravedlnosti
Jan Hanzelka -
Analýza využívání sociálních médií marketingové komunikace vybraných organizací
Barbora BERANOVÁ -
Využití sociálních medií v podnikové praxi
Nikola ZEMANOVÁ -
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků