Milan STAFFA

Bakalářská práce

Fotorealistický rendering terénu

Photorealistic terrain rendering
Anotace:
Tato práce se zabývá problémem fotorealistického renderingu terénu. Hlavním úkolem je vytvořit moduly pro fotorealistický rendering terénu v jazyku RenderMan Shading Language (RSL) a vytvořit fotorealistické obrázky požadovaného terénu. Výstupní obrázky těchto modulů musí být porovnatelné s výstupy ostatních programů podobného zaměření. Pro lepší variabilitu byl v jazyce C# vytvořen GUI program. Tento …více
Abstract:
This thesis is focused on the problem of photorealistic terrain rendering. Main task is to create modules for photorealistic terrain rendering in RenderMan Shading Language (RSL) and make photorealistic output images of requested terrain. Output images of these modules have to be comparable with outputs of other programs with similar field of use. In order to provide greater variability, graphical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Petr Lobaz

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STAFFA, Milan. Fotorealistický rendering terénu. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta aplikovaných věd

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.