Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu piva – Dominika Krischková
Dominika Krischková
Diplomová práce
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu piva
International Comparison of Consumer Behaviour on the Beer Market
Anotace:
Tématem diplomové práce je mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu piva v České republice a Kanadě. Cílem práce je najít a blíže popsat rozdíly mezi kulturami. Zároveň charakterizovat spotřebitelské znaky, jež se projevují pří nákupním a spotřebním chování. Teoretická část se zaměřuje na poznatky z odborné literatury týkající se spotřebitelského chování. Praktická část aplikuje tyto poznatky …víceAbstract:
Topic of the diploma thesis is International Comparison of Consumer Behaviour on the Beer Market in Czech Republic and Canada. The aim of the work is to describe the differences between the cultures. Simultaneously label the customer’s characters, which are reflected in the purchase and consumption process. Theoretical part focuses on knowledge of the professional literature about consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139992
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Dana Tvardková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu kávy
Gabriela Ottopalová -
Podobnosti a odlišnosti rodinného chování v mezinárodním srovnání
Kateřina Lončíková -
Úroveň plodnosti žen ve věku 35 let a více v Česku v mezinárodním srovnání
Veronika Filipová -
Hodnocení sociální patologie ve výchově a funkcích rodinného prostředí: mezinárodní srovnání
Tomáš ZDECHOVSKÝ -
Analýza spotřebitelského chování na trhu piva v mezinárodním kontextu
Lukáš Poštulka -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková