Interdisciplinární přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami – Mgr. Gabriela Dočkalová
Mgr. Gabriela Dočkalová
Bakalářská práce
Interdisciplinární přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
Interdisciplinary Approach to Pupils with Special Educational Needs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou spolupráce jednotlivých složek poradenského pracoviště a jeho přístupu k žákům se specifickými poruchami učení v rámci základního vzdělávání na běžné základní škole. Popisuje možnosti působení poradenských pracovníků a učitelů při intervenci a reedukaci žáků se specifickými poruchami učení.Abstract:
My bachelor work is intented on problem of cooperation of particular components of counselling workplace advice bureau and its approach to pupils with specific disorders in learning in the framework of basic education in basic school. It refers to prospects in the range of a counselling worker and teachers in intervention and reeducation of pupils with specific disorders in learning.Klíčová slova
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami integrace inkluze specifické poruchy učení individuální vzdělávací plán poradenský systém reedukace / Pupils with special educational needs integration inclusion specific disorders in learning individual educational plan system of counselling reeducation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tqoxd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2008
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Reedukace vybraných specifických poruch učení u žáků mladšího školního věku
Eva PÁTKOVÁ -
Inverzně formulované slovní úlohy a návrhy reedukace žákovských chyb (sčítání a odčítání)
Veronika BRODSKÁ -
Reedukace u žáků s dyslexií na střední škole v kontextu s pandemií Covid 19
Veronika VYKOPALOVÁ -
Možnosti hudební reedukace u žáků se specifickými poruchami učení
Nikola ŠEVČÍKOVÁ -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ