Angličtina v českých reklamních textech – Bc. Anna Orlíková
Bc. Anna Orlíková
Bachelor's thesis
Angličtina v českých reklamních textech
English in Czech Advertising Texts
Anotácia:
Úkolem této bakalářské práce je objasnit pojem reklama a přiblížit reklamní historii a reklamní média, dalším tématem jsou reklamní texty a tvorba reklamního textu, poslední kapitola teoretické části obsahuje informace o anglickém jazyku. Cílem praktické části je posoudit, jak česká veřejnost v současné době vnímá použití anglického jazyka v reklamních textech a zda má její použití vliv na rozhodování …viacAbstract:
The task of this bachelor thesis is to clarify the concept of advertisement and approach the history of advertisement and advertising media, another topic is advertising texts and the creation of advertising texts, the last chapter of the theoretical part contains information about the English language. The aim of the bachelor thesis is to assess how the Czech public currently perceives the use of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/itv4d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedúci: Mgr. Zuzana Šimonová
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk v reklamách na nápoje
Kateřina Motýlová -
Cizí jazyk v reklamních sděleních
Alexandr Tvorogov -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni